Benefietconcert & afscheid Daniël Strang

21 nov 2021

Kennemer Theater
Kerkplein 1

Een afwisselend strijkersconcert met leerlingen, vergevorderde amateurmuzikanten en internationale professionele musici.

• strijkersleerlingen Cultuurhuis Heemskerk met begeleiding van Kana Yamaguchi (piano)
  • Madeleine Bouïssou (cello) en Ruiqi Ren (viool)
  • Marquette Trio: Daniël Strang (viool), Martine Belder (cello) en Kana Yamaguchi (piano)

Met dit strijkersconcert neemt Daniel na 22 jaar lesgeven afscheid van Cultuurhuis Heemskerk. Daniel is van enorme waarde geweest bij het opbouwen van de strijkersafdeling in Heemskerk. Onder zijn leerlingen zitten een aantal zeer getalenteerde en gevorderde leerlingen die in diverse ensembles en orkesten spelen.

Daniel vindt het belangrijk dat alle leerlingen de kans krijgen om hun vioolspel te ontwikkelen, ook als de financiële middelen een obstakel zijn bij het volgen van de lessen. Daarom heeft hij een bedrag gedoneerd voor het Daniel Strijkers Fonds waar leerlingen een financiële bijdrage voor hun lessen kunnen aanvragen.

Entreekosten: geen maar een financiële bijdrage voor het Daniel Strang Fonds wordt op prijs gesteld (contant of pin)

Publiek vanaf 13 jaar en spelers vanaf 18 jaar wordt gevraagd om een geldig coronatoegangsbewijs en id te laten zien. In verband met de coronamaatregelen graag aanmelden via info@cultuurhuisheemskerk.nl