Circus Carnaval

25 feb 2023

Cultuurhuis Heemskerk
Maerten van Heemskerckplein 5

Op zaterdag 25 februari is Circus Carnaval bij de Bibliotheek IJmond-Noord en Cultuurhuis Heemskerk. Er zijn allerlei activiteiten die natuurlijk in het teken staan van…Carnaval! Laat je lekker voorlezen door de fee Janet, dans mee tijdens de Peuter & Kleuterdans en natuurlijk kan je je ook laten schminken! Kom je in je verkleedkleren naar ons toe? Je bent welkom in je favoriete kostuum. Ben je een draak, unicorn, elf, prins of prinses? Het mag allemaal!

Programma:

• Schminken van 11:00-14:00 uur
    • Voorlezen door Fee Janet om 11:15 uur en 13:15 uur
    • Peuter & Kleuterdans van 11:30-12:30 uur

De Bibliotheek en Het Cultuurhuis organiseren één keer per maand een gratis programma op zaterdag. Elke maand is er een ander thema, wat passend is bij het seizoen of bepaalde actualiteiten. Daardoor sluit ieder thema ook weer aan op een andere leeftijdsgroep. Volgende maand staat bijvoorbeeld in het teken van De Kindermuziekweek (2+) en zal op zaterdag 25 maart plaats vinden. Later in het jaar komt er o.a. ook een Jongerenfestival (12+), Halloween Night (10+) en De Kinderboekenweek (8+).

Circus Carnaval is zaterdag 25 februari van 11:00-14:00 uur voor kinderen van 2 t/m 6 jaar. Locatie is Maerten van Heemskerckplein 5 in Heemskerk. Alle activiteiten zijn gratis en aanmelden is niet nodig.