Droomreizen

15 jul 2023

Cultuurhuis Heemskerk
Maerten van Heemskerckplein 5

Altijd al met olifanten en giraffen willen ontbijten? Of wat dacht je van zandkastelen bouwen op een onbewoond eiland? Maak de ansichtkaart van je dromen tijdens Droomreizen op 15 juli!

Zet jezelf op de foto!

Met Cultuurhuis Heemskerk en Bibliotheek IJmond Noord ga je aan de slag met een Greenscreen om jouw droomreis uit te laten komen. Je gaat naar huis met een prachtige foto van jezelf!

• Wanneer: zaterdag 15 juli 2023
  • Tijd: tussen 13.00 en 15.00 uur
  • Leeftijd: tussen de 6 en 12 jaar
  • Waar: Theater in de Bibliotheek in Heemskerk
  • Gratis en aanmelden niet nodig

De Bibliotheek en Het Cultuurhuis organiseren één keer per maand een gratis programma op zaterdag. Elke maand is er een ander thema, wat passend is bij het seizoen of bepaalde actualiteiten. Daardoor sluit ieder thema ook weer aan op een andere leeftijdsgroep. Later in het jaar komt er onder andere ook een Jongerenfestival (12+), Halloween Night (10+) en De Kinderboekenweek (8+).