Musicalweek / vakantiekamp: Zomerzon mist

12 jul 2021 - 16 jul 2021

Cultuurhuis Heemskerk
Maerten van Heemskerckplein 5

Gezellig een hele week toewerken naar een spetterend optreden op het terras achter het gemeentehuis. De zomerzon mist…..dat kan toch niet midden in de zomer? Help jij mee de zon weer tevoorschijn te toveren? We gaan dansen, zingen, muziek en kostuums maken en een echt decor! De workshops worden gegeven Rosanne Eschweiler, Annelies Kwaak, Barbara Droog en Floris van Tol, docenten van Cultuurhuis Heemskerk. Voor de lunch wordt gezorgd. Gezamenlijk maken we er een gezellige topweek van!

De musicalweek is van maandag 12 t/m vrijdag 16 juli van 9.00 tot 16.00 uur voor kinderen van 8 t/m 12 jaar. Op vrijdag is de eindpresentatie voor ouders, broertjes, zusjes en andere belangstellenden om 15.30 uur.

Kosten € 150,-

Voor ouders met een laag inkomen, kunnen een tegemoetkoming in de kosten krijgen. Neem even contact op met info@cultuurhuisheemskerk.nl / 0251 836003