Open (cultuur)Huis

12 sep 2020

Cultuurhuis Heemskerk
Maerten van Heemskerckplein 5

Kom kennis maken met ons cultuurhuis. Je kunt instrumenten of zang uitproberen en kennismaken met docenten door een gratis proefles te volgen van een half uur tijdens ons Open (cultuur)Huis of in de weken daarvoor met gratis open lessen. Heb je er al zin in? Op deze website kun je zien welke docenten er bij ons lesgeven. We werken dit jaar met een aanmeldingsprocedure om niet te veel mensen tegelijkertijd in huis te halen. Je kunt jezelf en/of je kind van te voren opgeven voor een proefles of een open les door even te bellen (0251 836003) of te mailen naar info@cultuurhuisheemskerk.nl. Wacht hier niet te lang mee want vol=vol. Bij de informatiestand, die tijdens ons Open (cultuur)Huis buiten staat en op onze locatie is de nieuwe brochure op te halen, bomvol leuke en nieuwe activiteiten voor jong t/m oud.

We hopen je ontmoeten tijdens ons Open (cultuur)Huis.