Ook het cultuurhuis heeft opnieuw hun deuren moeten sluiten ivm de coronamaatregelen. Tot nader orde gaan we 20 januari weer open. Wel geven de docenten ondertussen online lessen. De docenten nemen zelf contact met hun leerlingen op om de lessen en tijden af te stemmen. Vrijdag 11 en zaterdag 12 december hebben veel leerlingen toch mooie kerstconcertjes kunnen geven. Ouders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden konden daar niet bij aanwezig zijn. Daarom waren er 3 mediaproducties die alle kerstconcerten hebben opgenomen zodat toch iedereen alsnog kan genieten van de mooie optredens.

De optredens zijn terug te vinden op ons nieuwe YouTubekanaal Cultuurhuis Heemskerk en op onze facebookpagina Cultuurhuis Heemskerk. Wij wensen u veel luister- en kijkplezier, fijne en warme dagen en hopen dat 2021 een mooi, gezond en cultureel jaar gaat worden.