Sonny Bass

De jongereninloop voor jongeren van 12 t/m 17 jaar is elke vrijdagavond van 19.00 tot 21.00 uur in buurtcentrum De Schuilhoek aan de van Bronckhorststraat 1 in Heemskerk. Tijdens de inloop kun je tafelvoetballen, tafeltennissen, poolen, darten, hangen, kletsen met vrienden een spelletje doen etc. Maar….in de herfstvakantie op vrijdag 26 oktober en op vrijdag 2 november komt DJ Sonny Bass draaien in de Schuilhoek. Sonny Bass heeft getekend bij het platenlabel Armada van Armin van Buuren. Er zijn platen uitgebracht op Armada, Wall Recordings (van afrojack) en Spinnin Records. Zijn tracks worden gedraaid door oa Martin Garrix, Afrojack, Tiesto en meer! Met meer dan 5 miljoen streams op zijn spotify en diverse optredens in het buitenland. En Jordi Rivera komt als supporting act naar de vrijdagavondinloop! DJ Sonny Bass gaat vanaf donderdag 15 november een gratis cursus DJ geven voor jongeren van 13 t/m 16 jaar in Cultuurhuis Heemskerk. De cursus is van 19.00 tot 20.00 uur en omvat 6 lessen. In deze cursus wordt je klaargestoomd als Huis-DJ van Welschap Welzijn en mag je draaien tijdens de kinderdisco’s. Wil je meedoen? Geef je dan op bij Amber, t 061497827 of via info@cultuurhuisheemskerk.nl. Deze cursus is onderdeel van het jongerenproject ExposUre. Er wordt ook een tekencursus aangeboden en er komt een onderzoek onder jongeren die jongeren samen met RTV IJmond gaan uitvoeren. Eind januari is de spectaculaire eindpresentatie van alle activiteiten.