Claudette Beltman
Zang en koor

06 – 18 97 29 53
claudettebeltman@hotmail.com

Hallo, ik ben Claudette en heb Zang Lichte Muziek gestudeerd aan het Hilversums Conservatorium. Ik heb veel gezongen en opgetreden in theaters, concertzalen en bij evenementen, met soul-, jazz- en popbandjes. Op dit moment studeer ik nog steeds en ben ik voor mijn eindscriptie aan het schrijven, waar uiteindelijk ook een theatermuziekstuk uit moet gaan rollen…!
Houd je van muziek en van zingen, dan leer ik jou graag alles wat daar bij komt kijken! Ik leer je zingen en muziek maken vanuit je gevoel, vanuit de juiste technieken, vanuit je lijf.
Zingen is zo veel meer dan alleen je stem gebruiken. Zingen doe je met je hele wezen, of je nu 7 of 80 jaar bent.
Op dit moment geef ik al ruim 20 jaar les in Heemskerk. Er zijn verschillende mogelijkheden op het gebied van zangles:

• Zanglessen pop, jazz, musical
  • Projectkoor voor volwassenen
  • Zanglessen privé, maar ook duo-, trio- en groepslessen
  • Themaworkshops: Zangtechniek en tekstbeleving
  • Kinderpopkoor Let’s Sing: kinderen vanaf 7 tot 12 jaar
  • Tienerpopkoor vanaf 13 t/m 17 jaar
  • Jazz/popkoor vanaf 17 jaar

Luister en kijk voor meer info: Zingen – YouTube

Lesdagen dinsdag en donderdag.

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk: inschrijfformulier | of t. 0251 836 003.
Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Claudette Beltman, claudettebeltman@hotmail.com of 06 18978359