Floris van Tol
Slagwerk

06 – 14 19 87 12
flowmusicproductionshhw@gmail.com

Ik begon met slagwerk toen ik 8 jaar was als tamboer in de drumband. Toen ik 12 jaar was begon ik serieus met drummen bij Ariance (voormalig A.C.K.V.) met lessen van Will van Toor en Fred Knijn. Hierna ben ik gestart met het geven privélessen bij Karel Daran Scharten. Met het spelen in diverse orkesten, musicals en ensembles deed ik genoeg ervaring op voor een conservatoriumstudie.

Tijdens mijn studie heb ik les gehad van hoofdvakdocenten Mark Eshuis (drums) en Bob Martens (klassiek). Verder waren er gastdocenten Ton Dijkman (Marco Borsato), Ciril Directie (Candy Dulfer, Trijntje Oosterhuis) en Cesar Zuiderwijk (Golden Earring). In 2005 heb ik de studie met succes afgerond.

Momenteel ben ik actief als drummer/slagwerker/percussionist in ensembles, orkesten, bij musicals en pop- en jazzbands. Tevens ben ik workshopleider, docent bij diverse muziekverenigingen en instructeur van verschillende slagwerkgroepen.

Zie ook: www.flowmusicproductions.nl.

Lesdagen woensdag, donderdag

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk: Slagwerk Inschrijflink | of t. 0251 836 003 / e. info@cultuurhuisheemskerk.nl.
Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Floris van Tol.