Ruud Pletting
Koper (vnl trombone)

06 – 22 11 67 87
info@ruudpletting.nl

Ruud Pletting begint op 11-jarige leeftijd trombone te spelen. Muzieklessen volgt hij op de Beverwijkse Muziekschool en hij speelt in het orkest van de Hoogovens Harmonie (tegenwoordig Tata Steel Orkest).
Ruud studeerde trombone, euphonium en directie aan het Sweelinck Conservatorium te Amsterdam en speelde bij de diverse professionele orkesten in Nederland, zowel klassiek- als amusementsmuziek (big band en musical).
Naast lesgeven bij Cultuurhuis Heemskerk en muziekschool Haarlemmermeer is Ruud als dirigent werkzaam bij twee fanfare- en twee harmonieorkesten.
Luister en kijk voor meer info: de Trombone – YouTube

Lesdag vrijdag

Het is mogelijk eerst een proefles te nemen. Lessen worden in overleg ingepland.
Voor meer informatie graag contact opnemen via e-mail of telefoon.

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk: inschrijven | of t. 0251 836 003.
Info en inschrijven vanaf 21 jaar rechtstreeks bij Ruud Pletting of 06-22116787