Heemskerk Got Talent! (geannuleerd)

17 jun 2023

Cultuurhuis Heemskerk
Maerten van Heemskerckplein 5

Let op! Helaas is deze dag geannuleerd.

Op zaterdag 17 juni zetten Bibliotheek IJmond Noord en Cultuurhuis Heemskerk graag talent in het zonnetje.

Laat je talenten zien!

Of je nu een instrument heel goed kan bespelen, geweldige goocheltrucs hebt, prachtige schilderijen maakt, mooie verhalen schrijft of misschien wel iets totaal anders? Alle talenten mogen gezien worden.
Tussen 14:00 – 16:00 uur heb jij de mogelijkheid om jóúw talent te laten zien. Het is geen wedstrijd, iedereen die zich wil laten zien gunnen wij het podium. Heemskerk Got Talent! is voor kinderen tot en met 14 jaar.

• Zaterdag 17 juni
  • Tijd: 14:00 – 16:00 uur
  • Locatie: Heemskerk
  • Leeftijd: tot en met 14 jaar

De Bibliotheek en Het Cultuurhuis organiseren één keer per maand een gratis programma op zaterdag. Elke maand is er een ander thema, wat passend is bij het seizoen of bepaalde actualiteiten. Daardoor sluit ieder thema ook weer aan op een andere leeftijdsgroep. Later in het jaar komt er onder andere ook een Jongerenfestival (12+), Halloween Night (10+) en De Kinderboekenweek (8+).

Meld je aan!

Wil jij jouw favoriete hobby laten zien? Geef je op via info@cultuurhuisheemskerk.nl en vermeld daarin je naam, leeftijd én natuurlijk je talent. Zien we jou op 17 juni?