Eindelijk mogen we weer feesten.

Veel jongeren weten niet eens wat zingen en dansen in de club is. Corona heeft ze twee jaar lang thuis gehouden. Op 4 maart gaan we daar verandering in brengen. Het Cultuurhuis Heemskerk presenteert dan LAUW in podium Laurentz. Jongeren van 14 t/m 17 jaar zijn welkom om te genieten van de muziek en de Fresh Vibez van de artiesten DJ Virato, DJ Zapre, #STOUT en Lirical.

Elke maand feest voor jongeren in Laurentz

Samen met de Jongerenraad, MET Heemskerk, productiehuis 11:11 INC, de DansTuin en Viggo Smit (aka  DJ Virato) heeft het Cultuurhuis Heemskerk een maandelijks terugkerende jongerenavond ontwikkeld voor jongeren van 14 t/m 17 jaar. Bij het nieuwe podium Laurentz aan de A. Verherentstraat 1 te Heemskerk bieden ze LAUW aan, een alcoholvrij feest met muziek van (lokale) DJ’s en optredens van grote artiesten.

LIRICAL on stage op 4 maart

Waïl Ali, beter bekend als LIRICAL is een top MC in de club scene met een uitstekende reputatie op de Nederlandse en internationale podia. Met zijn populaire track Mbappé (2 miljoen views op YouTube) heeft hij dan ook een échte club banger in handen. Op 4 maart staat dit multi talent uit Eindhoven op podium Laurentz. Lauw kan zich geen betere artiest wensen voor de aftrap van deze jongerenfeesten.

Lokale DJ’s en dance van grootse klasse

Dat de IJmond ook over goede DJ’s beschikt hebben de DJ’s Zapre, Virato en #STOUT al vaker laten horen in Heemskerk en omgeving. In een spannende line up laten ze voor en na LIRICAL hun beats rollen over de dansvloer in Laurentz. Dansers van dansstudio de DansTuin uit Heemskerk zwepen het publiek verder op. Eindelijk mogen we weer loos.

Meemaken en erbij zijn

Iedereen van 14 t/m 17 jaar is welkom. De avond is geheel alcoholvrij en bij de deur wordt gecontroleerd op leeftijd (ID-check). Vanwege de sfeer en veiligheid zijn 18 plussers niet welkom.

Tickets zijn in de voorverkoop voor € 10,- verkrijgbaar via www.podiumlaurentz.nl. Tickets aan de deur kosten € 12,50. De deuren van LAUW gaan open om 20:00 uur. Om 00:00 uur gaan we moe maar voldaan weer naar huis. Meer informatie: www.podiumlaurentz.nl.