MARQUETTE CLASSIQUE is een bijzondere concertreeks in Heemskerk, elke derde zondag van de maand! Je bent maandelijks welkom in Château Marquette in Heemskerk om te genieten van klassieke concerten van het allerhoogste niveau. Dan treden jonge topmusici op, uit Nederland en daarbuiten, vooral solo, maar ook als duo, trio of kwartet.

/Optreden Kirsten Keet en Sanne Ganzinga o.b.v. Naruhiko Kawaguchi

Bij ieder concert is er een presentator die zorgt voor een interview met de musici. Zo kunnen de bezoekers kennismaken met de mens achter de musicus.
Verder is er de prelude: vooraf is er een kort optreden door extra jong talent van Cultuurhuis Heemskerk.

Het maandelijks ontmoetingspunt in Château Marquette is een welkome verrijking van het regionale cultuuraanbod. MARQUETTE CLASSIQUE onderstreept de unieke sfeer in deze riante locatie. Voor Heemskerk en wijde omgeving een fantastisch initiatief en uitstekende invulling van de zondagochtend!  Voor onze leerlingen een bijzondere ervaring om de prelude te verzorgen. Leeftijd maakt niet uit. Wil je graag meedoen? Vraag binnen ons cultuurhuis even naar Monique of stuur een emailtje naar info@cultuurhuisheemskerk.nl