Adresgegevens:
1964 EZ Heemskerk

info@cultuurhuisheemskerk.nl
Tel 0251 836 003

V.l.n.r. Zübeyde Yalman-Karaburun, Lisette van Gelderen, Mirjam du Cloo, Lisa Kraak, Ayse Sahbaz, Brandon Struik

Het Cultuurhuis Heemskerk is een zelfstandige stichting. Het bestuur bestaat uit Gineke van t Veer-Kamminga, Ria van Els-Dubbelaar en Robert Woerdeman. De dagelijkse leiding is in handen van directeur Mirjam du Cloo. Zij stuurt het volledige team aan welke zorgdraagt voor cultuureducatie en –participatie. Het inhoudelijke team bestaat uit Saskia Vroom (coördinator educatie), Mark van der Jagt (coördinator educatie & programmeur Podium Laurentz), Lisa Kraak (coördinator participatie, PR & communicatie), Carolien Dekker (coördinator NPO) en  Nikita van den Hazel (coördinator VO). Het ondersteunende team bestaat uit Lisette van Gelderen (cursusadministratie), Ayse Sahbaz (financiële administratie), Zübeyde Yalman (roosters en verhuur) en Brandon Struik (facilitair).

Er werken circa 50 docenten voor en in het Cultuurhuis Heemskerk. Zij geven lessen muziek, theater en beeldend op onze eigen locatie en uitvoering aan de educatieprogramma’s op de basisscholen in Heemskerk.