De nieuwe brochure met het cursusaanbod 2019/2020 is uit!
Haal nu de brochure op bij het Cultuurhuis of blader hem door op de website.

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan de brochure van Cultuurhuis Heemskerk en de Educatiebrochure. De educatiebrochure is voor de leerkrachten van de basisscholen. Ons educatieteam heeft mooie projecten samengesteld met doorgaande leerlijnen. Elk project heeft een eigen thema en omvatten voorstellingen, workshops en lessen voor onder schooltijd en naschoolse activiteiten in samenwerking met Brede School Heemskerk.

De brochure van Cultuurhuis Heemskerk is te verkrijgen bij ons cultuurhuis en in de buurtcentra van Heemskerk. In de nieuwe brochure uiteraard ons bekende aanbod met muzieklessen maar ook nieuwe activiteiten en uitbreiding op het gebied van theater en tekenen. Voor zowel kinderen als volwassenen staan er uitdagende workshops en cursussen in de planning. Tijdens de basisschoolvakantie zijn we niet aanwezig, maar is de brochure wel op te halen.

Een aantal activiteiten staan nog in de planning. Zodra de planning rond is, komen ook deze activiteiten op de website. Houdt de website dus goed in de gaten.