Brandon is 4 augustus gestart als facilitair medewerker bij Cultuurhuis Heemskerk.

Brandon, je bent pas een paar weken aan het werk bij Cultuurhuis Heemskerk. Kun je jezelf introduceren? Wie ben je? En waarom heb je gesolliciteerd bij Cultuurhuis Heemskerk?

Ik ben Brandon Struik, 25 jaar en afgestudeerd constructiebankwerker. In mijn vrije tijd maak ik meubelen op maat van staal en hout voor mensen die een uniek meubel stuk willen hebben in hun huis. Ook stalen trapleuningen zijn mijn specialiteit. Alles is mogelijk, ik verkoop geen nee.

Je bent bij ons gestart in de vakantieperiode. Wat is je eerste indruk? En wat is het grootste verschil met je vorige werkgever?

Vanaf mijn 7de kwam ik, bij wat voorheen muziekschool Heemskerk was en nu het Cultuurhuis Heemskerk, elke woensdag drumles volgen. Nu 18 jaar later kom ik hier nog steeds om les te volgen. Vele vragen zich af wat leer je dan nog na zo een lange tijd. Maar het is niet zo zeer wat je nog leert, maar wat je voelt als je bezig bent met muziek. Voor mij is dit een uitlaatklep en een hoop plezier! Desondanks leer ik nog steeds bij. Na 4 verschillende leraren te hebben gehad, heb ik nu les van Willem van der Krabben. Hij is ontzettend goed en daarbij leuk om les bij te hebben omdat er dan weer een uitdaging voor mij is.

Ik heb gesolliciteerd omdat ik erg graag dichter in de buurt wilde werken van de muziek. Dus toen ik te horen kreeg dat er een vacature was van facilitairmedewerker dacht ik, laat ik dit gewoon eens proberen. Tot nu toe nog zeker geen spijt van gehad.

Mijn eerste indruk die ik heb gekregen van de tot nu toe korte periode dat ik hier nu werk, is een energiek en dynamische team die het ook tijdens het werk leuk hebben met elkaar.

Het grootste verschil met deze baan en die van mijn vorige werkgevers is het geluid om mij heen. De herrie die ik normaal gesproken om mij heen had waren slijptollen, zetmachines en geluiden van lasmachines. Niet echt harmonieuze geluiden dus. Maar nu hoor ik de geluiden van muziek makende mensen wat veel leuker en mooier is.

Wat zou je voor ons cultuurhuis willen betekenen?

Wat ik voor het Cultuurhuis en het team wil betekenen is een vast en behulpzaam / vriendelijk aanspreekpunt te zijn. Iemand die zijn werk geklaard krijgt met een hoop humor tussendoor.

Wij wensen je een hele fijne tijd bij Cultuurhuis Heemskerk en hebben er alle vertrouwen in dat je bij ons van toegevoegde waarde bent. Wat wens jij het cultuurhuis toe?

Wat ik het Cultuurhuis toewens, is een lang bestaan met een hele hoop tevreden leerlingen/cursisten/leraren die hier een fijne tijd beleven samen!