George Reijnders
ge.reijnders@quicknet.nl

Vanaf 2005 ben ik actief als mondharmonicaspeler. Na twee jaar de zeer intensieve School Of Blues bij de muziekschool in Heemskerk gevolgd te hebben en jaarlijks af te reizen naar het Zuid-Duitse Trossingen waar de Hohner Harmonica Master workshops plaatsvinden, ben ik gevraagd om als mede-organisator van de Amsterdam Harmonica meetup maandelijkse mondharmonicabijeenkomsten en workshops te organiseren. Daarnaast ben ik al ruim vijf jaar deel van het semi-akoestisch Blues duo “The Men – Unplugged” waarmee ik optreed op feesten, partijen en blues festivals. Inmiddels ook bij een aantal uitvaarten van muzikale vrienden en kennissen harmonicaklanken ten gehore mogen brengen.
Mijn specialiteit is met name Pre-War blues Country Blues waar vooral veel nadruk ligt op de melodielijnen en het ritmisch spelen.

Lesdag: maandag

De cursus omvat 12 lessen en start een aantal keer in het jaar.

Info en inschrijven tot 21 jaar: info@cultuurhuisheemskerk.nl of tel. 0251 836003

Info en inschrijven vanaf 21 jaar: ge.reijnders@quicknet.nl of 0252 683232