Hans Schoorl
Piano en keyboard

06 – 50 93 02 03
hans_schoorl@ziggo.nl

Graag wil ik mij voorstellen. Mijn naam is Hans Schoorl en ik ben al jaren met veel plezier werkzaam als piano- en keyboarddocent bij Cultuurhuis Heemskerk. Mijn opleiding heb ik gevolgd op het Koninklijk Conservatorium in Den Haag bij Toos Onderdenwijngaard en de Australische pianist Geoffrey Madge. Keyboard studeerde ik op het Conservatorium Alkmaar.

Wat heb ik je te bieden?
De lessen zijn voor alle leeftijden, jong en oud zijn welkom. In de muzieklessen kun je naar eigen interesse ervaring opdoen in verschillende muziekstijlen zoals pop, klassiek, jazz en ook improvisatie. Natuurlijk leer je ook het notenschrift en algemene kennis over de muziek zoals akkoorden, toonsoorten en samenspel. Tevens kun je je verbreden op het gebied van geluidstechniek, produceren en opnametechniek en dat ook in de praktijk brengen met behulp van computers. Je leert gebruikmaken van moderne technieken en daarmee een andere vorm van creativiteit ontwikkelen. Het is leuk als je je eigen songs kan produceren én laten horen aan anderen!

Veel lesmateriaal wordt door mij met behulp van software in de vorm van bladmuziek, mp3 en midi aangeboden, zodat je op verschillende wijzen de best passende manier ontdekt om jezelf muzikaal te ontwikkelen.

Een muziekinstrument bespelen bevordert de samenwerking tussen de twee hersenhelften en maakt je slimmer en gelukkiger. Muziek maken is plezier voor jong en oud!

Als je nog niet over een piano beschikt is het geen probleem om in het begin op een keyboard te oefenen. Later kan je dan alsnog een akoestische of elektrische piano aanschaffen. De persoonlijke interesse van de leerling is altijd het uitgangspunt.

U bent van harte welkom!

Lesdagen maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag

Het is mogelijk eerst een proefles te nemen. Lessen worden in overleg ingepland.
Voor meer informatie graag contact opnemen via e-mail of telefoon.

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk: inschrijven voor pianoles | of t. 0251 836 003 / e. info@cultuurhuisheemskerk.nl

Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Hans Schoorl.