Martin Wittebrood
Koper (vnl trompet)

info via Cultuurhuis Heemskerk

Trompet, cornet of bugel spelen is fantastisch, maar niet eenvoudig. Het is iets wat je moet leren. Voordat je de sterren van de hemel op je instrument speelt, ga je op les bij Cultuurhuis Heemskerk.

Beheersen instrument
Op de donderdagmiddag/avond kom je naar Cultuurhuis Heemskerk voor een leerzame, maar vooral ontspannen en leuke muziekles. Uit een keuze van wel 100 studie- en speelboeken kies je samen met mij, je leraar Martin Wittebrood, die boeken waarmee je gaat werken aan een muzikale carrière. In het eerste jaar werken we aan het beheersen van je instrument, de juiste ademhaling, het notenlezen, het samenspelen, en nog veel meer verschillende onderdelen die uiteindelijk samen met je talent en aanleg resulteren in het spelen van je eerste muziekstukken.

Wil je meespelen met het jeugdorkest van de muziekvereniging of met één van de samenspelgroepen van het Cultuurhuis? Dan is dit je kans!

Nog meer uitdaging
In het tweede jaar ga je nog beter spelen en krijg je oefeningen met nog meer uitdaging. Ook kun je, als je dat wilt, een diploma behalen en speel je al heel zelfstandig de leukste, bekende of onbekende klassieke, jazzy, pop, latin of andere muziekstukken in diverse muziekstijlen.

Volleerde blazers in orkesten en popbands
Wil je nog verder, helemaal goed! Een heleboel leerlingen die ik de afgelopen jaren trompet, cornet of bugel heb leren spelen zijn nu volleerde blazers in diverse orkesten of spelen in popbands, bigbands enz. Er zijn leerlingen die een studie aan het conservatorium hebben afgerond en nu zelf muziekles geven!
Vind jij het een uitdaging om een blaasinstrument te bespelen, een heel eigen ‘sound’ en stijl te ontwikkelen, samen met anderen gave muziek te maken, maar bovenal een fantastische hobby uit te oefenen, dan is trompet, cornet of bugel spelen echt wat voor jou.

Lesdag donderdag

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk:

voor trompet inschrijven  voor bugel inschrijven   of bel t. 0251 836 003.

Info en inschrijven vanaf 21 jaar rechtstreeks bij Martin Wittebrood. mf.wittebrood@quicknet.nl of t 06 53 56 87 01