Willem van der Krabben

Slagwerk

willemvdkrabben@hotmail.com

Ik ben slagwerkdocent en heb Docent Muziek gestudeerd op het Conservatorium in Tilburg. Tijdens deze opleiding krijg je heel wat verschillende vakken van zingen, gitaar spelen tot muziekgeschiedenis. Maar het allerliefste speel ik drums. Vandaar dat ik na deze opleiding nog een studie heb gedaan: JazzDrums in Amsterdam.

Op dit moment geef ik les en speel ik met veel verschillende bands en artiesten (Tim Akkerman, Margriet Sjoerdsma, Oh Thunder, HYB, Jet Rebel). Ik hoop nog ontzettend lang zelf muziek te maken én leerlingen enthousiast te maken voor het allerleukste leukste instrument wat er is: DRUMS!

Zie hier Willem in actie bij Meer muziek in de klas van SchoolTV.
Luister en kijk voor meer info: het Drumstel – YouTube

Lesdag maandag

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk:  inschrijven of t. 0251 836 003 / e. info@cultuurhuisheemskerk.nl
Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Willem van der Krabben.