Cultuurhuis Heemskerk heeft een gloednieuw theateraanbod voor jong en oud. Van musicaldagen tot Halloweenactiviteiten. Van theaterdiners (in samenwerking met Kasteel Marquette) tot een cursus film acteren. En niet te vergeten onze stoomcursus ter voorbereiding op de groep 8 musical.

Ons theateraanbod is niet alleen geschikt voor kinderen en volwassenen met podiumervaring, maar ook heel geschikt voor degene die dit niet hebben. Kinderen die graag willen proeven aan theater zijn van harte welkom tijdens onze Proeftuin Theatermiddag op 14 en 21 november en als je niet kunt wachten, kom dan naar onze Open Dag op 14 september. Kinderen kunnen deze dag theaterworkshops volgen en volwassenen kunnen zich laten informeren over onze workshop storytelling en onze cursus ter voorbereiding op het optreden tijdens het theaterdiner op Kasteel Marquette.

Oproep: spelers gezocht voor theaterdiner Cultuurhuis Heemskerk/Kasteel Marquette

Heb jij altijd al willen schitteren op een podium op een toplocatie? Dan is dit jouw kans! In het prachtige Kasteel Marquette wordt op 21 maart 2020 een theaterdiner georganiseerd door het Cultuurhuis Heemskerk. Ben jij die enthousiaste acteur/actrice (met of zonder podiumervaring) waar wij op zoek naar zijn?

Het stuk dat gespeeld gaat worden is gebaseerd op het verhaal over Persephone. Dit verhaal verklaart volgens de Griekse mythologie het ontstaan van de vier seizoenen. De schrijfster van dit stuk heeft haar eigen draai gegeven aan dit verhaal. De regie ligt in handen van Faye Pheil.

De repetities voor het theaterdiner vinden plaats in het Cultuurhuis Heemskerk en starten op donderdagavond 28 november 2019 van half 8 tot half 10. In totaal wordt er 13 keer gerepeteerd op de donderdagavond (niet op donderdag 5 december en niet in de vakanties). De kosten voor deze cursus zijn 155 euro voor cursisten onder de 21 jaar en 188 euro incl. btw voor cursisten van 21 jaar en ouder. Wees er snel bij, want de rollen zijn beperkt!

Meer info klik hier.