Cultuur @ Cruyff Courts Heemskerk

24 aug 2021

Cruyff Court Heemskerk
Laan van Assumburg 28

Ben jij tussen de 8 en 15 jaar oud en vind je het leuk om samen met je vrienden mee te doen aan coole cultuuractiviteiten op het Cruyff Court? Kom dan op alle dinsdagen en donderdagen van 24 augustus tot 9 september naar het Cruyff Court aan de Laan van Assumburg.

Op de dinsdagen 24-8, 31-8 en 7-9 kun je van 16:00 tot 18:00 uur kennismaken met muziekinstrumenten zoals de ukelele, trombone, maar ook de gigantische bariton. Maak je liever een kunstwerk voor op het Cruyff Court, help dan de kunstenaars van Studio O mee met zagen, timmeren en schilderen. Dansen kun je met Dance Studio Patty die op de dinsdagen de workshop Hiphop Freestyle presenteert.

De drie donderdagen 26-8, 2-9 en 9-9 bieden we ook van 16:00 tot 18:00 uur een gevarieerd programma. Rappen leer je van rapper en producer Jelle Verse, DJ lessen volg je bij Glenn Broekhuizen en Dance Studio Patty brengt op de donderdagen Musical (8 t/m 11 jaar) en Dancehall (12 t/m 15 jaar).

Meedoen is gratis en inschrijven vooraf is niet nodig. Gewoon komen en spelen maar!

Meer informatie op https://cultuurcruyffcourts.nl/heemskerk.