Kerstconcert Kennemer Theater

10 dec 2023

Kennemer Theater
Kerkplein 1

Door de verbouwing van het gemeentehuis is de hal dit seizoen niet beschikbaar voor optredens. Een mooie gelegenheid om eens goed uit te pakken, en dat gaan we doen op een hele bijzondere locatie… Het Kennemer Theater in Beverwijk!

Op een avond komt het hele dorp bijeen voor het jaarlijkse aansteken van de kerstversiering in het dorp. Iedereen staat verzameld om een grote kerstboom. De knop wordt ceremonieel omgehaald, maar… er gebeurt niets! De kerstlampjes gaan niet aan en de boom blijft donker. Iedereen is teleurgesteld. Bij kerst hoort licht! Hoe moeten we kerst vieren zonder licht? De kinderen uit het dorp gaan op onderzoek uit en komen onderweg allerlei muzikale verrassingen tegen. Zal het ze lukken om de verlichting vóór de Kerst weer aan te krijgen?

Op zondag 10 december zullen alle cultuurhuisleerlingen voor het eerst optreden in Het Kennemer Theater in Beverwijk! Er is natuurlijk muziek en theater, maar ook de leerlingen van het tekenatelier krijgen een plekje in de voorstelling. Het Kerstconcert is van 14.00-16.30 uur en is inclusief pauze. Kaartjes zijn €7,50 (met pauzedrankje) en kunnen worden gekocht via de website van het Kennemer Theater vanaf donderdag 23 november. Volg je les via het Jeugdfonds? Dan krijg je een extra vrijkaartje, deze kunnen binnenkort worden opgehaald. De kaarten kan je bestellen via onderstaande link: Cultuurhuis Heemskerk Kerstconcert | Kennemer Theater