Prelude Marquette Classique met Nikhil Rambali

19 jan 2020

Chateau Marquette
Marquettelaan 34

Onze leerling Nikhil speelt fabuleus gitaar. Hij krijg les bij Marijn Ensing. Deze zondag verzorgt Nikhil de prelude van het zondagsconcert bij Chateau Marquette.

Iedere 3e zondag van de maand, presenteer Chateau Marquette, samen met Cultuurhuis Heemskerk Marquette Classique. Een jonge talentvolle musicus uit Nederland of daarbuiten in het hoofdprogramma en een leerling van Cultuurhuis Heemskerk in het voorprogramma, de prelude. Presentatrice Anita Sanders verzorgt een interview met de musici om zo ook kennis te maken met de mens achter de muziek.

Het concert begint om 11.00 uur. Na afloop kunt u eventueel genieten van een lunch of high tea in het Chateau.

Voor reserveren en meer informatie over het zondagochtendconcert van Marquette Classique kun u terecht op de volgende websites: https://www.hotel-marquette.com/Events/Agenda