Woensdag 6 maart is de cultuurbeursvloer in de hal van gemeentehuis Heemskerk. Elke organisatie of persoon die iets met cultuur heeft of zoekt is van harte welkom. Cultuur is een breed begrip, daar steken we ook op in. Of je iets met muziek doet, dans, fotografeert, kunst maakt of evenementen organiseert bij bijvoorbeeld de Heemskerkse kastelen of in het centrum van Heemskerk of je werkt met mensen in de wijk of in een woonzorgcentrum of in een restaurant/horeca……we kunnen veel voor elkaar betekenen. Vraag en aanbod komt bij de cultuurbeursvloer bij elkaar. Leer elkaar kennen en ga met elkaar in gesprek. Juist door de meest uiteenlopende organisaties samen te brengen, kunnen heel mooie verbindingen ontstaan.

Je kunt jezelf of je organisatie promoten deze avond in een ongedwongen gezellige setting. De avond wordt geopend door een dansact van Dance Studio Patty en eindigt met een pianospel van Aaron Melzer, leerling bij Cultuurhuis Heemskerk. De catering wordt verzorgd door Goed Voor Elkaar.

Aanvang: 19.00 uur (tafels inrichten) en 19.30 uur start van de cultuurbeursvloer

Aanmelden: info@cultuurhuisheemskerk.nl