In verband met de landelijke maatregelen tegen de verspreiding van het Corona virus hebben we besloten dat per vandaag het Cultuurhuis Heemskerk gesloten is voor lessen en repetities tot 6 april.

De korte cursussen zullen tijdelijke stop gezet worden en worden ingehaald na afloop van de maatregelen, op dezelfde dag en tijd als dat ze nu plaats vonden. De reguliere muzieklessen gaan online door. We streven ernaar om alle lessen op wat voor manier dan ook in te halen of goede alternatieven te bieden voor gemiste lessen. Deze situatie is uiteraard onvoorzien. Restitutie van lesgeld is vooralsnog niet aan de orde.

Omdat het juist nu ouders en kinderen veel thuis zijn goed is om samen creatief bezig te zijn zullen we de komende weken regelmatig een filmpje van 1 van onze docenten op onze facebookpagina www.facebook.com/CultuurhuisHeemskerk zetten met daarin een leuke creatieve of muzikale opdracht die ouders thuis samen met hun kinderen kunnen doen.

Wij zijn alle werkdagen per mail bereikbaar op info@cultuurhuisheemskerk.nl. Wilt u even persoonlijk contact? Laat dat even via email weten. Vermeld dan ook even de reden zodat de juiste medewerker contact op kan nemen. Het hele gebouw is gesloten voor bezoekers, behalve de gemeentebalies op afspraak.

Wij hopen op uw begrip en houden u zo goed mogelijk op de hoogte.

Namens het hele cultuurhuis team,

Mirjam du Cloo

Directeur Cultuurhuis Heemskerk