Dit jaar geen Winterfeest in de hal van het gemeentehuis, geen korenfestival in de Dorpskerk en dansscholen op het podium. Maar wel kerstconcertjes, waarbij onze leerlingen gaan optreden. Deze concertjes worden opgenomen, aangezien er geen publiek bij kan zijn, en later naar de ouders toegestuurd en op facebook geplaatst. Niets groots, wel gezellig, intiem en fijn om kerstliederen in te studeren en naar een opnamemoment toe te werken. Er worden in totaal 13 opnames gemaakt van de kerstconcertjes, allen met een ander instrument. Daarnaast wordt er ook een opname gemaakt van de Seaside Bigband, die rond de kerstdagen te zien is op tv bij RTV Heemskerk op:

42 · Ziggo, regio IJmond
1466 ·
KPN, XS4ALL
1466 ·
Telfort (wit)
2178 ·
Telfort (zwart)
2178 ·
Edutel, Fiber, Stipte

Naast de kerstconcertjes en het optreden van de Seaside Bigband, zijn vele leerlingen de muziek aan het instuderen van Rudolph, the rednosed reindeer. Ook hier wordt een opname van gemaakt en via facebook verspreid en terug te vinden op ons nieuw YouTube kanaal Cultuurhuis Heemskerk. Dankzij de zeer gemotiveerder inzet van vele leerlingen en muziekdocenten, Ruud Pletting, als dirigent en diverse mediaproducties, wordt er in zeer korte tijd toe gewerkt naar een bijzonder concert met een veelzijdig orkest. Houd onze facebookpagina in de gaten!