Mijn eerste bandje vormde ik op de basisschool met mijn drie beste vriendjes. We organiseerden op een avond in de grote zaal op school zelf een concert en speelden onze vijf zelfgeschreven liedjes twee keer achter elkaar, anders was het wel erg snel afgelopen. Het plezier dat ik toen had, in het ontdekken en onderzoeken van muziek, het bedenken van eigen ritmes, melodieën en teksten en in het samenspelen met anderen, voel ik nog steeds, en is nog altijd mijn drijfveer om elke dag met muziek bezig te zijn.

Tijdens en na mijn studie jazz drums aan het Conservatorium van Amsterdam speelde ik met allerlei verschillende bands en artiesten, van Benjamin Herman en Ruben Hein tot Janne Schra en Herman van Veen. Er is voor mij in elke stijl iets te ontdekken, te leren en te genieten, of het nu jazz is, pop, rock, Cubaanse muziek, r&b, soul of klassiek. Maar mijn grootste liefde is pop/singer-songwriter, en om die reden ben ik gaandeweg ook gitaar gaan spelen en gaan zingen. Dat doe ik nu in een aantal bands als sideman, en ook breng ik onder mijn eigen naam muziek uit die ik zelf schrijf, zing, en produceer.

In mijn drumlessen staan plezier en muzikaliteit centraal. We spelen veel mee met muziek, en verkennen samen de verschillende ritmes en stijlen die mogelijk zijn op het drumstel. Ook is er aandacht voor techniek, (ritmisch) noten lezen en improvisatie, allemaal om de spelvreugde nog verder te vergroten.

Lesdagen: dinsdag en woensdag op basisschool De Bareel.

Info en inschrijven tot 21 jaar:      inschrijflink of t. 0251 836 003