In de maand april worden er speciaal voor senioren vier inspirerende beeldende workshops aangeboden door het Cultuurhuis Heemskerk. De workshops worden gegeven door Nanneke Bastiaan en hebben de volgende onderwerpen:

• Stilleven met potlood
  • Stilleven met houtskool
  • Landschap met houtskool
  • Landschap met acrylverf

Deelname is gratis en kan door een e-mail te sturen naar mark@cultuurhuisheemskerk.nl.

Deelnemers krijgen nadat ze zich hebben opgegeven:

• De linkjes toegestuurd van vier instructiefilms op YouTube die ze op ieder gewenst moment zelf kunnen bekijken en waarmee ze in principe zelf aan de slag kunnen.
  • De mogelijkheid om het materialenpakket te bestellen, behorende bij de workshops en met de materialen zelf aan de slag te gaan (let op: bestellen kan tot 1 april).
  • De mogelijkheid om rond ieder filmpje mee te doen met een live workshop van Nanneke via het programma Zoom op vier woensdagochtenden.  Nanneke geeft dan extra instructies en tips, kan vragen van de deelnemers beantwoorden. Ook kunnen de deelnemers elkaars kunstwerken bewonderen! Deelnemers krijgen na aanmelding een link toegestuurd waarmee ze kunnen inloggen in het programma Zoom. Zo zijn we toch een beetje bij elkaar in deze rare tijden!

Meedoen of meer informatie? Stuur een e-mail naar mark@cultuurhuisheemskerk.nl.