Op zondagmiddag 14 april ontmoeten talenten van het Regionaal Talent Centrum elkaar op het grote podium van het Kennemer Theater om on stage voor elkaar op te treden.  Presentator Eva Koreman (Radio 3FM) gaat met ze in gesprek en kondigt hun dans, muziek, theater en beeldend werk aan. Het publiek is getuige vanuit de zaal.

Met optredens van:

• Theater productieklas van het Centrum voor de Kunsten Beverwijk
  • Tramp (rockband)
  • Isis Rodenhuis (harp)
  • Floor Denneman en Steffen Scheeling (viool)
  • DJ Virato (dj/producer)
  • Beeldend werk van de Tekenatelier-cursisten van het Cultuurhuis Heemskerk
  • Junior Dance Company van DanceWorks Velsen
  • DJ’s Max & Pathman (in de foyer als prelude en afterparty)
  • … en meer

Presentatie: Eva Koreman

Voor Eva Koreman werd radiomaken tijdens haar studie Bèta-Gamma een hobby, toen een passie, en vanaf dat punt was er geen weg meer terug. Sindsdien is Eva niet meer weg te denken van radio en televisie. Zo is ze de hoeder van 3voor12-radio (3FM), presentator van Een Uur Cultuur (NPO1), presenteert zij tv-programma’s voor VPRO zoals Inside IDFA, Muziekstad en Lowlands, heeft ze 31 dagen overleefd op een onbewoond eiland (Expeditie Robinson), èn was ze een van de Verraders in het gelijknamige televisieformat.

Datum: Zondag 14 april 2024
Tijden: 15:00 tot 16:30 uur (inloop vanaf 14:30 uur)
Locatie: Kennemer Theater, Kerkplein 1 te Beverwijk
Entree: Gratis

On Stage! wordt aangeboden door het Centrum voor de Kunsten Beverwijk, Cultuurhuis Heemskerk, KunstForm Velsen en Muziekschool Bloemendaal met steun van Kennemer Theater, Rabobank, Stichting JongLeer en Tata Steel Future Generation.