Robert Koomen
Basgitaar, bandcoaching

rkoomen@gmail.com

Robert heeft in 2012 de Popopleiding van het Conservatorium van Amsterdam afgerond. Hij geeft al enkele jaren les bij de muziekschool Haarlem en bij Cultuurhuis Heemskerk. Naast het lesgeven speelt hij in verschillende bands en is hij werkzaam als muzikant in verschillende projecten. Hij heeft ruime ervaring met het zelf (mee-)schrijven van muziek in bands, maar ook als muzikant in theaterprogramma’s. Robert speelt, of heeft gespeeld, met artiesten als: Zorita, Jacco Gardner, Fabiana Dammers, Amariszi en in de musical-ode aan Queen “We Will Rock You”.

Robert met Zorita

Robert met Lewin

Lesdag dinsdag

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk: inschrijfformulier | of t. 0251 836 003 / info@cultuurhuisheemskerk.nl.
Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Robert Koomen of 06 33055264