Voor en na mijn studie popgitaar van het Conservatorium van Amsterdam was ik al actief in verschillende bands en projecten zoals Surf Aid-kit en Nusantara Beat. Ondertussen heb ik op diverse podia en festivals gestaan. Ik geniet en leer nog elke keer van muziek componeren en het uitvoeren, ongeacht welke muziekstijl. Mijn grootste passie is gitaar, maar elk ander (pop)instrument ben ik ook in geïnteresseerd om het te leren bespelen. Naast het spelen ben ik ook veel aan het produceren in de studio. Leuk weetje: op jonge leeftijd begon ik met heel veel plezier met mijn muzikale reis op de akoestische- en elektrische gitaar bij deze muziekschool, toen nog de gemeentelijke muziekschool van Heemskerk. Tevens was mijn eerste bandervaring bij Popcursus IJmond van Hans Chialastri. Bij mijn gitaarlessen staat enthousiasme voorop. Ik draag graag bij aan muzikaliteit en creativiteit. Inbreng van eigen repertoire en liedkeuze is zeer welkom. Het samen doornemen van muziek, improvisatie en de bijbehorende theorie worden ook behandeld. Nieuwe muziektalenten mogen ontdekt worden!

Lesdag: dinsdag (De Bareel en Cultuurhuis Heemskerk)
Het is mogelijk eerst een proefles te nemen. Lessen worden in overleg ingepland.

Info en inschrijven tot 21 jaar via Cultuurhuis Heemskerk

voor elektrische gitaar: Inschrijven    voor akoestische gitaarInschrijven  of t. 0251 836 003 / e. info@cultuurhuisheemskerk.nl

Info en inschrijven vanaf 21 jaar bij Rouzy Portier, rouzyportier@gmail.com, t. 06 19 52 24 44