De ukelelecursus gaat binnenkort van start!

Heb je altijd al een vrolijk en toegankelijk instrument willen bespelen? Misschien is de ukelele dan iets voor jou! Op woensdagavond 13 maart begint de nieuwe ukelelecursus in Cultuurhuis Heemskerk van 18.00 uur tot 19.00 uur. Deze cursus is geschikt voor volwassenen en jongeren vanaf 14 jaar.

In 12 lessen leer je de basis door middel van verschillende akkoorden en het aanslaan van mooie slagjes. Na deze korte cursus kun je al een hoop bekende liedjes spelen. De ukelele is ook een praktisch instrument voor docenten om kinderliedjes mee te begeleiden. Bovendien kan de ukelele een handig opstapje zijn naar de gitaar omdat de grepen deels overeenkomen. Er is niets leuker dan samen een instrument te leren kennen. De ervaren docent Timon Koomen zorgt voor een goede sfeer en na afloop ga je gegarandeerd zingend naar huis.

Voor wie is de cursus?

• Leeftijd vanaf 14 jaar
  • Wanneer je helemaal nieuw bent in het bespelen van dit instrument
  • Tip: ideaal voor leerkrachten!

Wat heb ik nodig?

• Je eigen ukelele (eventueel te huur via het Cultuurhuis)
  • Een stemapparaat of een app om mee te stemmen
  • Een map om blaadjes in te doen

Meld je nu aan

Wil je graag meedoen aan de cursus? Meld je dan vóór 6 maart 2024 aan door een e-mail te sturen naar timonkoomen@gmail.com of te bellen naar 06-36538647. Er is ruimte voor maximaal 8 deelnemers. De lessen vinden plaats in Cultuurhuis Heemskerk, adres: Maerten van Heemskerckplein 5.