In het voorjaar hebben we een hele leuke middag gepland voor onze jonge leerlingen (t/m 12 jaar) die dwarsfluit, klarinet, trompet, trombone, saxofoon, cello, viool, viola, harp, slagwerk en piano spelen. Het Junioren Symfonieorkest van Artiance komt naar het Cultuurhuis en onze leerlingen mogen mee spelen!Leerlingen van het Cultuurhuis Heemskerk, Centrum voor de kunsten Beverwijk, Toonbeeld Castricum en Muziekschool Heiloo gaan met de kinderen van het orkest een middag samen repeteren en geven daarna een concert in de hal van het gemeentehuis Heemskerk. Zo kunnen onze leerlingen ervaren hoe het is om in een orkest van wel 60 kinderen te spelen.Dirigent Otto de Jong heeft 3 stukken gearrangeerd die de kinderen met elkaar kunnen spelen. Het is bedoeld voor leerlingen t/m 12 jaar, afhankelijk van het niveau kunnen leerlingen die ongeveer 2 jaar les hebben mee doen. Laat aan je eigen muziekdocent weten of je mee wilt doen. Onze muziekdocenten hebben alle partijen en oefenen deze van te voren met de leerlingen, zodat ze op 21 maart kunnen schitteren in het grote orkest!

Datum/Tijd
21 mrt 2020