Prelude Marquette met Hielke van der Laan

15 mrt 2020

Chateau Marquette
Marquettelaan 34

Iedere 3e zondag van de maand, presenteert Chateau Marquette, samen met Cultuurhuis Heemskerk Marquette Classique. Een jonge talentvolle musicus uit Nederland of daarbuiten in het hoofdprogramma en een leerling van Cultuurhuis Heemskerk in het voorprogramma, de prelude. De muzikanten worden ook geïnterviewd om zo ook kennis te maken met de mens achter de muziek. Hielke van der Laan, 17 jaar en pianoleerling van Hans Schoorl zal de prelude verzorgen.

Marquette Classique is op zondag 15 maart van 11.00 tot 12.30 uur. Het hoofdprogramma wordt verzorgd door pianist David de Best.

Voor reserveren en meer informatie over het zondagochtendconcert van Marquette Classique kun u e-mailen naar classique@hotel-marquette.nl of bellen naar 0251 257025