Gabriëlla Munier
Muziekspeeltuin / muziek op schoot / ukelele

info via Cultuurhuis Heemskerk

Gabriëlla studeerde in 2008 af als Docent Muziek aan het Conservatorium van Alkmaar. Ook heeft zij, binnen en buiten Nederland, na haar studie verschillende summerschools, masterclasses en bijscholingen op het gebied van muziek en theater gevolgd.

Na haar opleiding is Gabriëlla vooral werkzaam als muziekdocent op verschillende basisscholen binnen en buiten Amsterdam. Daarnaast geeft ze les op verschillende muziekscholen, en begeleidt zij een aantal kinderkoren. Ook heeft ze een eigen lespraktijk en geeft ze o.a. muziektheorie en muziekcoaching aan leerkrachten.

Naast het lesgeven treedt Gabriëlla regelmatig op en componeert zij graag nieuwe liedjes en muziek in verschillende stijlen. Twee maal per jaar geef ik een muziekworkshop voor jongere kinderen. De Muziekspeeltuin voor kinderen uit groep 1en 2 en Muziek op schoot voor kinderen van 2 t/m 4 jaar. Beide workshops zijn algemene muziekcursussen waarbij op spelenderwijs gewerkt wordt met ritmes, instrumenten en liedjes.

De ukelele cursus is een korte cursus van 8 weken voor kinderen vanaf 8 jaar. Op dit kleine snaarinstrument leer je in een korte tijd het instrument kennen en ga je lekker samen spelen

Op dit moment zijn voor 14 jaar of ouder de lessen te volgen bij Timon Koomen zie:  Informatie Ukelele bij Timon

Voor meer informatie over jonger dan 14 jaar, graag contact opnemen met Cultuurhuis Heemskerk, t. 0251 836 003 of info@cultuurhuisheemskerk.nl